HEJ.


2009-09-13 @ 11:11:13
Här sitter en svettig mamma o väntar på att kunna duscha. Har precis kört en timme på crosstrainern. Så skönt när de va gjort vill jag lova. Passade på nu när lilleman sover, o han sover fortfarande.
HAn e fortfarande snorig, men idag rinner det inte lika mkt o konstant som igår. Inatt har han dessutom bara vaknat o gnytt till o somnat om igen. Vid fem vaknade han sen o ville inte somna om. så vi gick upp han o jag o sen vid 6 tiden somnade vi båda om på soffan.
Idag är en sån där dag som man känner att allt e så segt. De blåser kallt ute, det är grått..undrar när regnet kommer? Känner bara för o kura ihop mig under en filt o sitta i soffan o glo på tvn hela dagen. Men de funkar ju inte!
Vid ett tiden är vi bortbjudna på middag hos mor o far. Så skönt o slippa laga mat idag me! känner mig lite bortskämd som inte behövt laga mat sedan i torsdags!

Senare idag kan de bli så att jag slänger upp lite bilder som togs i morse när lilleman hade sin pyjamas på sig!

hoppas alla mår bra.
kramis






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

vad skönt med träning=)



sv; ja, min plutt är lite piggare men snorar fortfarande massor och hostar... Men det borde ju gå över snart=) Haft en bra helg? kram

2009-09-13 @ 13:35:19
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh vad du är duktig. :)

Måste vara skönt att starta dagen så. Började själv dagen med en långrunda med hunden. Sköönt. Önskar jag kunde göra så varje dag.



Visst är det härligt när inte pizza smakar gott längre. :) Har verkligen tröttnat på snabbmat.



Hoppas Elliott mår bättre idag och att ni har det trevlig på middagen.

Kram

2009-09-13 @ 14:07:44
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback