LÖRDAG.


2009-09-19 @ 09:06:22
Snorigt är de här igen. När elliott precis verkade ha blivit av med sin förkylning så kan vi nu konstatera att den kommit tillbaka =( stackars liten!Jaja, han verkar inte ha någon feber o han busar på som vanligt så de går väl över snart igen hoppas vi.
Vad händer då denna morgon? A har börjat sätta upp lite barnsäkerhetsgrejer i köket, vi har ätit frulle, snart ska elliott bada o jag duscha, pappa ska komma hit o hjälpa oss o sätta upp den sista ytterdörren i groventren. Elliott o jag ska ut på promenad nån gång under dagen, vill inte gå nu eftersom de är lite halvruggigt ute..är bättre o vänta tills mitt på dagen då de e lite varmare för elliotts förkylnings skull.
nä, nu ska jag ta o räkna o se om hans näsdroppar kommer o räcka i helgen, annars måste vi ta o åka 3-4 mil för o köpa nya =( det är surt att apoteket här inte har öppet på helgerna!

vad gör ni idag?






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt:) Ja de får han. Tråkigt me förkylning igen! Hoppas han blir av ,e den efter helgen. Kram

2009-09-19 @ 10:47:45
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback