MOR O SON <3


2009-09-18 @ 22:01:12



vet att  jag visat dessa bilder för inte så längesen. Men jag gillar att kika på dessa bilder. För då minns jag känslan, ja just den där känslan av att ha min kära lille gulleplutt i min famn- nära mig! att känna all den där mysiga värmen, åå <3 Jag får ju självklart ibland chansen till o hålla honom sådär nära mig i min famn med. Men då är de när han ligger o sover med mig i soffan.
Att hålla honom annars är helt omöjligt så mkt spring som han har i benen så kan han inte vara silla en sekund! Men det är mysigt det med..mysigt o se honom krypa runt här i en rask takt, mysigt o se honom släppa bordet o stappla fram vinglandes på sina små fötter på egen hand. Varenda liten milimeter av våran son är underbar! Det bästa o finaste miraklet vi nånsin varit med om. Det kan ingen ta ifrån oss, Så är det bara =)






Kommentarer
Postat av: Katja

Mysiga bilder på er :)



Tack för kommentarerna i bloggen idag! Tycker inte att du ska må dåligt över att du ätit gott idag, det måste man få det med då och då =).



Kram

2009-09-18 @ 22:08:22
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback