ONSDAY


2009-09-23 @ 07:39:38
Så va de då mitt i veckan igen, det tycker jag är jätteskönt =) Har sovit rätt dåligt inatt..detta beror dock inte på lillen. Det har blåst som jag vet inte vad inatt. Och vårat sovrum ligger precis framför altanen så det har låtit som att altantaket ska lossna o flyga bort hela natten!
JAg tycker att det kan sluta o blåsa nu!! Man blir inte direkt inspirerad till att bege sig ut på långpromenad direkt. USCH! får se om det avtar under dagen. Annars får de bli en kortare promenad o crosstrainern en stund ikväll igen!

Om man skulle ta o äta lite frulle nu o försöka göra lite nytta. Har en diskmaskin som behöver plockas ur och i!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ja, han säger allt möjligt, men det är inte alltid det lättaste att förstå vad han menar ;) men han övar och övar på ord (lampa, blomma, katt, mamma, pappa osv) och ibland låter det näääästan som det ska. Men han kan mamma och pappa, när han vill... märks att han förstår så mycket nu, det är helt fantastiskt :D



nope, ännu en skitnatt... =/

2009-09-23 @ 08:05:03
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå ja har me diskberg hemma, egentlige ne d tommys del här hemma, men orkar iten se det om jag bara ska gå hemma idag



hoppas de slutar blåsa!



erika

2009-09-23 @ 08:06:17
Postat av: emmygoodwin

skönt att göra lite nytta :)

2009-09-23 @ 08:28:41
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback