SERIEN FORTSÄTTER


2009-09-03 @ 07:57:32

HAha..känns som jag nästan varje dag presenterat en ny leksak elliott hittat. Idag fortsätter jag kan jag lova..
Igår bestämde jag mig för att rensa skänken..där hittade jag ett stoort påskägg från i påskas. Tänkte att jag skulle slänga de så lade det på golvet. Vem var inte framme o snodde det illa kvickt då? igårkväll va de oskiljaktiga o nu på morgonen med. Gissar på att han hittar nåt nytt o leka med senare idag, för barn har verkligen fantasi ju.









Kommentarer
Postat av: erika

heheh skickar massor med energi!!! jag har städat hela dagen o elton har plöjt med allt jag tagit fram!! så han har ju roligare än mig haha!!! et påskägg verkar kul :P täänk när man får ge deras första me godis i o de blir så glada =) tänk att de kommer bli så stora :D kram erika

2009-09-03 @ 12:49:42
Postat av: Mad

Tänk att gratisleksakerna är dem bästa!



Tack/Wincent

2009-09-03 @ 17:16:26
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback