SÖNDAG MORGON.


2009-09-06 @ 09:42:08

förlåt för den kassa uppdateringen här under lördagen. kände bara inte för o blogga igår. HAde en massa andra grejer jag ville göra istället =)
Nu har vi precis ätit frukost i huset, o snart blir de en långpromenad. SEdan hoppas jag att de spricker upp precis som smhi lovat så vi kan måla lite. enligt dom ska de inte regna i början på veckan heller..så snälla snälla! låt oss få bli klara med vårat garage nån gång. SEr så tråkigt ut när det är halvfärdigt överallt ju!
Elliott springer runt här som en tok med sin gåvagn, och står upp själv de gör han längre perioder nu gubben. Igår stod han typ en miljon gånger tror jag =) o så gick vi runt i huset när han höll mig i en hand typ hur länge som helst med. Han tyckte det var jättekul, han flinade massor när han gick! såå kul o se ju!

näää..nu ska vi klä på oss o gå

hörs senare


veckans blogg v36







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback