TRAGISKT LIV??


2009-09-20 @ 17:46:10
fick en anonym kommentar "gud vad tragiskt ditt liv låter.."

ööööö..okej! Då får väl du tycka det! jag tycker absolut inte att mitt liv är tragiskt på nåt sätt..har världens finaste son som håller mig upptagen om dagarna! Är så roligt att få se sitt barn växa upp från att ha varit pytteliten till att bli större o större, MAGISKT! Tycker du att jag har beskrivit mitt liv som tragiskt eller att jag skrivit som att det är synd om mig själv på nåt sätt så ber jag så himlans mkt om ursäkt!!!!!  Du känner mig inte ens så du har inte en aning om hur mitt liv ser ut!

brukar inte ödsla tid på anonyma kommentarer..men här brast de faktiskt!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Personen som skrev det har ett tragiskt liv som inte gör annat än lämnar anonyma kommentarer.. Kram

2009-09-20 @ 19:02:48
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

jag tycker inte ditt liv verkar ett dugg tragiskt iallafall! Mammalivet is the shit :D

2009-09-20 @ 22:44:50
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Petra

Be inte om ursäkt! Det här är din blogg om du skriver precis vad du vill och hur du vill å det är upp till var och en att avgöra om de vill läsa! Den som skrev att ditt liv är tragiskt är förmodligen en ganska sorglig person som bara är ute efter att sprida skit omkring sig s undrar jag vems liv som är tragiskt!



Jag hittade precis hit å jag tycker inte ditt liv verkar tragiskt utan ett helt vanligt mammaliv!!



kram

2009-09-22 @ 09:21:22
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback