VAD ÄR DET MED MIG?


2009-09-03 @ 18:45:39

usch..har känt mig så lat  o orkeslös idag..bara en sån sak som den vanliga promenaden har varit skitjobbig.. trälade mig knappt igenom den idag. Promenaden brukar jag annars tycka går så fort, o så är det skönt me luft..men idag, näe.
sitter här nu i soffan o e precis slut..trött, ont i huvudet ja..världens lataste mamma e jag nog idag. Fy för mig!!

nä..hur va de nu med den där kvällsmaten? den ska NU förtäras..sedan blir de nog att lägga sig snart.



veckans blogg v36

 







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

kanske börjar du bli förkyld..?

2009-09-03 @ 21:36:37
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tråkigt med såna dagar, hoppas det blir bättre till i morron.



Tack för kommentarerna gumman. Söt du är! :)



Ja, ullared är ju rena paradiset. hihi.. Tycker om IKEA, rusta, öb och såna ställen också, men ullared är svårslaget. :P Tur man inte är där så ofta för då hade det nog varit ständigt minus på kontot. ;)

Tror det är en sån där typiskt sak män bara ska tycka. haha.. Enda gången min sambon tyckte IKEA var roligt var när vi skulle köpa alla möbler till vår lägenhet och när vi skulle byta kök. Nu suckar han bara när jag nämner ordet IKEA. haha. :P



Hoppas verkligen att ditt humör vänder och att du har en trevlig kväll.

KramKram

2009-09-03 @ 21:44:26
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Therese

Naaawww gumman,det e tydligen många som känner sig så som du.. det e nog den tiden på året nu.. det blir bättre..Puss o kram

2009-09-03 @ 22:29:14
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback