Fredag förmiddag.


2010-04-09 @ 10:13:03
Nu är äntligen fredagen här- och den är feberfri, tjohoooo =)

Lade nyss elliott i hans säng eftersom han verkade vara ganska trött (vaknade strax innan 5 idag oxå) o än så länge är det tyst där inifrån iaf.
Jag borde egentligen städa nu men känner inte att jag har nån ork ännu, de blir nog bara dammning i såna fall. Vågar inte sätta igång dammsugaren nu o väcka lilleman i onödan ju.

Ikväll hade vi tänkt o grilla lite grann, helgrillad fläskytterfilé med ugnsstekt färskpotatis o rödvinssås..men det verkar hänga regn i luften så vi får väl se hur de utvecklar sig! Det vore ju supergott!!

Har jag berättat om A o min nya plan? vi ska försöka klara oss utan godis, chips kakor i en månad bara för o se om man klarar de, tror ni de går??

Nähä, ska väl ta o designa lite nu =D

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

såå gott med grillat..vill oxå det =/ men vi måste röja ordning altanen först..massa skräp från förra sommaren haha

2010-04-09 @ 10:58:44
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gud vad ni är duktiga om ni fixar det. Hemma hos oss hade vi aldrig fixat det. Dessutom är min sambo större gottegris än mig. haha..



Låter i alla fall som om ni har en mumsig kväll framför er (om regnet nu lyssnar på mig och håller sig borta från er).



Massa kramar

2010-04-09 @ 11:43:17
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback