godmorgon


2010-04-28 @ 07:04:48
Godmorgon onsdag, då va de mitt i veckan igen =)

Har varit ute o kikat på min mail så tänkte att jag skulle passa på att skriva ett litet morgoninlägg med. Idag är de sådär trist o mulet ute- ingen sol idag verkar de inte som =(
Natten har varit superduper, elliott vaknade faktiskt inte (hör o häpna) förrän kvart över 6. Hans mamma vaknade dock när pappa A gick upp vid halv 4 o sen vid 5 när elliott brukar vakna..svårt o somna om var de me för den delen! Men de är ju snart helg igen så.

Idag blir de massa elliott o mammabus tror jag bestämt. A ska nämligen spela fotbollsmatch ikväll o imorn blir det en dag a la emelie o elliott med eftersom A ska jobba mellan 5-23..undrar vad vi ska hitta på efter jobb o dagis då?

är de nån som har nåt tips på någ gott o enkelt fikabröd o baka? är nämligen min tur o bjuda på fika på jobbet på fredag, och eftersom A inte är hemma under torsdagen o kan kika till elliott så måste de va nåt som är riktigt smidigt!
Tips mottages gärna som sagt =)

nähä, nu är de nån som stått o klämt lite bajja här, har en känsla av att det är av den hårdare formen, som ofta numera =(

ha en trevlig förmiddag,
hörs senare!
kramar






Kommentarer
Postat av: Tina

Erikas kladdmuffins är goda o enkla att göra, annars är det gott och fräscht med en vanlig citronsockerkaka. :)



Är ni helt färdigrenoverade med huset nu eller har ni några nya projekt på g?

2010-04-28 @ 10:07:53
Postat av: Cathy

Jag har ett toppengott recept:-) En Daimkaka som man gör i långpanna:-) Sååå enkelt å sååå gott!! Vill du så kan jag skicka receptet...



Kramar!

2010-04-28 @ 10:14:08
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback