Godmorgon onsdag


2010-04-14 @ 06:39:36
Ny dag nya tag =) o så är de sool ute! Va glad man blir!!

Idag ska de bara arbetas 5 timmar istället för 6 timmar eftersom jag ska till tandsköterskan vid halv två. Att besöka folktandvården är nog bland de värsta jag vet. MAn blir såå nervös när man sitter där i stolen ju!

Efter de blir de nog en promenad i solen kan jag tänka mig, o lite bus hemma i trädgården eller vid nån lekpark?alltid skönt o få massa frisk luft.

såhär ser de ut hos oss om mornarna (sädär runt kl 6 när i drömmarnas trädgård äntligen börjar)


de skiftast flitigt mellan ståplats framför tvn, sittpuffen o soffan.

önskar er alla en trevlig förmiddag,

hörs senare!

kramar






Kommentarer
Postat av: Cathy--4-barnsmamma

GodMorgon:-)

Önskar er en fin, solig dag!! Det kommer gå bra för dig hos tandläkaren:-) men alltid skönt när det är klart å man får gå därifrån!



Kramar!

2010-04-14 @ 07:56:20
URL: http://fourkids.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

Tack för din kommentar =)nej men en sån lite sötnos :)

2010-04-15 @ 13:55:01
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback