Måndagen snart till ända.


2010-04-19 @ 18:31:42
Har nyss lagt elliott- hoppas på att de blir en lätt läggning ikväll med. Killen verkar börja bli förkyld igen- han har bara varit snorfri sen förra veckan o nu börjar de igen =(  Fast det är väl iofs inte så lustigt eftersom A åkt på en förkylning me o varit genomförkyld i helgen.
A är o tränar så jag passar på att ta mig lite egentid nu. Sitter med 5:an på i bakgrunden o kikar runt lite här på nätet. Alldeles strax ska jag skämma bort mig med lite glass hade jag faktiskt tänkt. De där måstena som att vika massa tvätt o plocka disk- de får vänta känns de som ikväll!

förresten så gick det hur bra som helst host tandsköterskan idag, inga hål hade jag (Förutom de där gamla småhålen som jag haft hur länge som helst) och billigt vart de med- 220 kronor behövde jag bara betala, me like =)

Nu ska jag skopa upp mig lite glass här tror jag =)

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

gott med glass, det är du värd =) vi åt mcdonalds det var jätteskönt att slippa laga mat !

2010-04-19 @ 18:37:09
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

kollar du på hockeyn på femman eller den hade kanske inte börjat än när du skrev inlägget?? Jag blev så besviken nyss när jag ville se biggest loser men det var hockey ist!! Jag vill gärna ha hjälp med min design, vet dock inte riktigt vilka bilder jag vill ha. En lite vårig design i rött och svart skulle jag vilja ha. (hur vårigt det nu är egentligen;) men det är ingen brådska så du behöver inte stressa! kramis

2010-04-19 @ 19:48:49
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Eva

han går nåt steg varje dag, men han vågar inte riktigt mer ännu..men det kommer nog snart..jag hoppas han hinner lära sig innan 1-årsdagen som är om exakt en vecka !

2010-04-19 @ 20:03:57
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

va jobbigt, hoppas han inte blir förkyld igen känns som han vart det den senaste tiden konstant



erika

2010-04-20 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback