mitt i veckan.


2010-04-07 @ 08:46:58
ooooo..snart är det helg igen, helt otroligt vad fort det går ju =)

Elliott har feber idag med, 38,8 visade termometern förut =( han försöker hålla skenet uppe ändå, men emellanåt bryter han ihop och tjuter som bara den min lille sötnos <3
Hoppas han blir frisk snart!

IDag blir det med andra ord en inne dag..disney channel är på för fullt- emellanåt sätter sig sjuklingen i sin puff med sin napp i munnen o filten i näven o myser 10-15 min sen är de full fart en liiten stund igen.
Funderar på om jag ska ta o lägga honom snart, han sitter o slöar o gäspar nu stackarn!

Idag får man visst se på våra bästa år om man har tur då, undrar om de hänt nåt sen man var hemma o VABADe sist? misstänker att det inte gjort de dock!

Fick låna den nyaste beckfilmen av en arbetskamrat med, så ska nog slappa till den om han somnar eller oxå får de bli ikväll!

önskar er alla en trevlig förmiddag så återkommer jag senare,

kramar






Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, jättespännande! Och lite konstigt att veta när han kommer. :P

Vi har bestämt oss för att va hemliga med datumet. Så jag kommer inte skriva förrän dagen innan det är dags. Men det är snart ;)



Kram

2010-04-07 @ 08:54:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Stackars Elliot som är sjuk igen. Hoppas han kryar på sig snart!



Kram

2010-04-07 @ 09:09:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback