monday- here we go!


2010-04-19 @ 06:25:39
Då va de slut på helgen o vardag igen, rätt skönt på ett sätt men trist på ett annat. Idag är jag såå trött- man har väl såna dagar ibland antar jag.
Idag är det äntligen dags för det där efterlängtade tandsköterskebesöket- som jag ju trodde jag skulle på i onsdags. haha..fick till och med ett påminnelse sms igår så jag inte skulle glömma bort de!

EFter jobb/dagis o tandsköterskan idag blir de lite matlagning, blir biff sås o potatis o sen kommer det nog att bli en efermiddagspromenad. Känner att de kan vara skönt med lite luft efter att ha varit instängd en hel dag!


hoppas ni får en trevlig förmiddag,
återkommer senare idag!

Idag utses ju en vinnare av trend ljuslyktorna med =)

kramar






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt=)



Hoppas allt är bra med er!



Kram

2010-04-19 @ 08:40:16
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback