Och vinnaren är...


2010-04-05 @ 21:00:30
sådär. Nu har tävligen om ett presentkort hos vimsadekor avslutats och en vinnare har utsetts..

jag kopierade alla kommentarer från tävlingsinlägget och gick in på wordpad och gick igenom dom och jag alla kommentarer ett lottnummer (de som hade gett både önskemål om va de skulle köpa samt länk i samma kommentar fick två stycken lottnr o självklart de som gett två olika separata kommentarer med önskemål och kommentar oxå) Fick då fram att det vart 53 stycken lotter.
Gick in på random.org och fyllde i min nummer (1) och max nr (53) och siffran vart:
49!

49.Postat av: Love and be proud

Jag deltar gärna...skulle välja två olika Välkommen skyltar och en egen väggtext med namnet Ainoa!

Välkommen till min utlottning du också!

2010-03-27 @ 22:31:23
URL: http://lovebeproud.blogspot.com/

GRATTIS till love and be proud =) Kommer att kontakta dig via din blogg och din mail!

 







Kommentarer
Postat av: Love and be Proud

Tack Emelie!! Woooohooo ;) Hoppas du får en skön vecka!

2010-04-05 @ 22:07:08
URL: http://lovebeproud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback