och vinnaren av ett valfritt plagg hos pingpong barnkläder är...


2010-04-28 @ 20:06:55
Nu är vinnaren av ett valfritt klädesplagg från pingpong barnkläder blivit utsedd och det gick som vanligt till på detta sätt.
Först så kopierade jag alla kommentarer o la in i ett wordpad dokument där jag gav alla olika kommentarer en siffra. Sammanlagt var det 44 stycken som var med o tävlade. Gick in på random.org och fyllde i lägsta nr (1) och högsta siffra (44)
Sedan slumpades de fram ett nummer utav alla dessa 44,och vinnaren är.....



Ett stort stort grattis till linda som kommer få välja ut ett plagg till ett värde av högst 300 kronor hos pingpong barnkläder. kommer att kontakta dig via blogg o sen mail =)

Tack till alla som varit med och tävlat och tack pingpongbarnkläder för att jag fick ha tävlingen =)






Kommentarer
Postat av: Carolina

haha.. den där lurvigheten känner jag igen. ;) Men jag har blivit lite bättre på de nu igen. Är väl när leggingsen gör premiär utan stövlar som man skärper sig lite extra. hihi..



Japp, det var en massa fynd på cubus igår. Kul att det lyckades vara en sån dag just då, för annars hade det bara blivit parfymen som fått följa med hem. :) Ibland ska man ha tur.



Mysigt med en massa uteleksaker till Elliott. Vilken sommar han kommer ha.

Snart ska du vara hemma lite igen också va?! :)



Hoppas allt är riktigt bra med er.

KRAMAR

2010-04-28 @ 21:29:57
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Cathy

Grattis till vinnaren:-)



Emelie, jag har mailat receptet till dig:-)

Kramar!

2010-04-29 @ 07:40:24
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback