Regnig kväll


2010-04-28 @ 18:11:23
De verkar bli en regning kväll här i hos oss på östgötaslätten =/ men men..då kan man iaf vara inne med gott samvete. Jag har en design att börja med idag, o sen tror jag att de blir lite tv i sängen sen med =) Väntar nu på att lilleman ska somna så jag kan ta o hoppa in i duschen så man iaf har det gjort!

Usch..idag var ingen rolig dag o jobba. De känns som tiden gick sååå långsamt- de är ju så att de blir sådana dagar ibland o idag vart de en sådan med. Man bara stod där o längtade hem mitt i allt slit, o längtade efter sin söta son!

Haha..när vi kom hem efter o ha hadlat lite på ica förut så fick jag o elliott oss en överraskning som heter duga när vi kom innanför dörren..A hade satt ihop elliotts rutschkana  o ställt den i vardagsrummet så elliott kunde få teståka den några gånger. GUD SÅ KUL DE VA TYCKTE HAN =)

vad har ni gjort idag?

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback