Tycker alla att jag blivit tråkig?


2010-04-16 @ 18:50:35
Det är verkligen när man får såna här kommentarer som man känner att blogglusten avtar!!


Johanna
om Med helgen runt hörnet.:
Jag tycker din blogg börjar bli ganska tråkig om jag ska vara ärlig. Det känns som du bara hafsar ihop nåt inlägg i farten för att du måse uppdatera minst en gång per dag!


Svar på tal iaf: Tråkig? Välkommen in i verkligheten. Det är inte så lätt att få ihop så många roliga o innehållsrika inlägg här numera direkt. Jag jobbar, o sen när man kommer hem så har man en busunge som man vill spendera resten av eftermiddagen med. Familjen kommer först, det bara är så. Är ledsen om du/ ni tycker jag blivit tråkig för att jag hellre skriver ett snabbt inlägg och umgås resten av min tid med familjen än o sitta fastklistrad framför datorn både nu och då så är jag ledsen- men då får ni väl helt enkelt strunta i att läsa min blogg. Det är ju trots allt mitt liv och min vardag det handlar om! Självklart finns de tid till bloggning o sånt på kvällarna när lilleman sover emellanåt- men det är oftast så mkt annat som ska göras då!

hopppas inte ALLA mina fina läsare tycker jag är tråkig bara för familjen kommer först!









Kommentarer
Postat av: Eva

nej emelie, du är verkligen inte tråkig..om folk tycker de är tråkigt att läsa så finns det en enkel lösning...sluta läs!!

det är ju trots allt för ens egen skulle man skriver i bloggen, och sen om någon finner det intressant så är ju det roligt..kram på dej, ha en underbar fredag !

2010-04-16 @ 19:34:49
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

det är såå löjligt att ens skriva en sån kommentar! Sluta läs om nån nu tycker så! Det hade jag gjort. Jag är iaf inne och kollar om det är någon uppd flera ggr varje dag trots att jag vet att du jobbar;) haha! Ha en skön helg! Här blir det kalas hela helgen för jag fyller år imorgon! Hela 22 bast;)

2010-04-16 @ 19:52:57
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra och otto

jag tycker som du om man nu tycker den är tråkig sluta läs!

2010-04-16 @ 20:32:42
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ibland är kvalitet bättre än kvantitet kanske!? Jag förstår att man vill tillbring tid med familjen..det säger väl sig självt. Tråkigt om du inte kan ta kritik..kritik behöver inte vara negativt utan man kan använda sig utav den!

2010-04-16 @ 21:09:08
Postat av: Amanda & Oscar

Jag tycker att du uppdaterar väldigt ofta för att ha så lite tid :) Som sagt, vill inte folk läsa så slipper dem. Kram

2010-04-16 @ 22:13:39
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Bina

Ja klart att man kan ta kritik men varför denna? Onödigt värre!! Som sagt sluta läs om den nu är tråkig.. för de e ju ändå inte ditt liv! (Till Johanna) Men Em tycker din blogg är fin och bra.. hinner tyvärr inte läsa den så ofta dock. Ha en trevlig helg!! Och hoppas du fortsätter blogga när du har tid och lust =) Kramar Bina.

2010-04-17 @ 15:01:07
URL: http://zafrina.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

jag tycker inte den har blivit tråkig! klart man inte har lika mycket tid nu när man inte är ledig hela dagarna längre...

2010-04-17 @ 20:43:08
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Du är inte tråkig...det är bara roligt att se att du har uppdaterat med något litet. Tycker du prioterar bra. Familjen går före allt annat...jag är inne och läser varje dag, men har inte haft så mycket tid/ork till att kommentera.



Hoppas du inte tar åt dig med såna kommentarer.



Kram

2010-04-18 @ 20:59:53
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback