Busungen ♥


2010-08-11 @ 14:53:24
Haha, igår när ja va i köket o donade så hörde jag hur nån slängde ut massa leksaker ur den ena leklådan, så jag sprang in o vardagsrummet o kikade va som hände...o detta va vad mina ögon fick skåda:




Elliott hade satt sig i lådan o satt o läste sin pekbok med fordon i..busig eller busig??

Jag fick mig verkligen ett gott skratt, men sen tyckte jag att de såg lite ostadigt ut så jag tog ur alla leksaker o fällde ihop lådan. (han kunde ju faktiskt ha ramlat bakåt o slagit huvudet i kanten på kaminen om de hade velat sig illa =/ Men när jag bara va o hämtade lite vatten till honom i köket så hade han sanbbt satt ihop den igen- själv o satt i den..så de va ingen idé de inte ;P

 

Barn är för härligt goa  ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback