Godmorgon söndag


2010-08-08 @ 07:08:46
Grått, mulet o allämänt tråkigt väder verkar de va ute idag =( Men då får man väl pula me sånt som man skjutit upp när de varit fint väder. Igår eftermiddag hade Elliott o jag till exempel lite rensning av min garderob. Slängde kläder som jag kunnat ha förut, men inte kan ha nu. För de kläderna kommer jag troligtvis inte kunna ha på jätte jättelääänge iaf, o så va mkt av de slitet ändå. Sparade dock kvar lite av de som är mina favoriter =) Sen hängde jag in alla mammakläder som jag packat upp ur lådorna o tvättat. Så nu är garderoben fylld ;)

Idag skulle jag vilja ta mig an garderoben i hallen, den är fullsmockad med massa gamla skor, arbetskläder o skit som man bara slängt in för att bli av med de (ja vet, jag är inte perfekt..men har ju aldrig påstått de heller..haha)
Sen har jag en liten dröm om att göra iordning lite grann i datarummet med som så småningom ska bli bebisens rum.  Den garderoben är smockad med diverse saker som måste rensas bort, skrivbordet ska bort..lådorna måste tömmas. Planen är att köpa en bokylla o ställa i hörnet vid kaminen i vardagsrummet. O sen ha lådor i hyllorna där man man förvara saker. Hatar o ha saker framme synligt i bokhyllor! Där är iaf tanken att vi ska ha pärmarna me viktiga papper, lite datagrejer (typ laddare o sånt), fotoalbum  med mkt mera.

Men allt de görs väl säkert inte idag, känner jag oss rätt så blir de nog mkt slapp idag, elliott vaknade nämligen vid 4, sen har han slumrat till någon liten stund till o från. strax efter 6- när jag legat vaken sedan fyra o hört honom till o från så bestämde jag att de fick räcka- så nu sitter vi här lite sega o dana o myser i soffan <3

önskar er alla en trevlig söndagsmorgon så hörs vi senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback