Godnatt


2010-08-18 @ 21:02:06
Kikar in här o säger godnatt,

varit en trevlig dag med lunch med systermoster Elinor, sedan vart det en tur vidare till Motala där vi strosade runt och åt lite glass på två små hus..mkt trevligt =)
Sen har de fixats lite grann här hemma med sådana där måsten som vi bara skjutit upp, skönt de =)

Har hållt på lite me nya designen me, fast kör den bara som test på ett ställe först innan den blir klar så jag ser att allt blir okej,
ni får hålla er till tåls några dar till tror jag ;)

Bebis i magen buffar o sparkar för fullt. Kullerbyttor görs de både nu och då dessutom..mkt bus är det allt i magapimpen o jag gillar't självfallet =)


nähä..livet på bb nu,
godnatt allihopa <3

kramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

du, en fråga... du skulle inte vilja uppdatera min bloggdesign lite..? Om du har tid och lust alltså=)

2010-08-18 @ 21:57:28
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback