kväll..


2010-08-31 @ 19:11:36
JAha, då va de kväll igen! Dagen har bestått av jobb, sen när vi kom hem från dagis så ställde sig elliott framför kylskåpet o sa "yoguuuurt" så de va bara o göra iordning yoghurt o macka till honom så han fick äta. O när yoghurten va slut i hans tallrik så skrek han "mer" sötnosen =) Han var riktigt hungrig idag pojken, kan ju iofs bero på att de fick soppa på dagis idag. Tycker det är riktigt dåligt att de ger småbarn sådan mat..de mättar ju ingenting o hur mkt får de in i munnen när de ska äta själva då?? nada ju!!
Efter han hade ätit så tog vi en liten tur fram till bynn o handlade lite grann på ica. Sen blev de lite fika hos elliotts mormor, o självklart massa bus oxå!
Elliott verkade trött idag, för jag lade honom för en halvtimma sen o sedan dess har jag inte hört ett knyst där innifrån. Det är jobbigt o gå på dagis tydligen.
Nu sitter jag mest o väntar på att käraste A ska komma hem, han har varit iväg på kurs idag..han borde komma vilken sekund som helst tror jag.

hoppas ni alla haft en fin dag,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback