Mitt på dan


2010-08-12 @ 13:08:01
Lilleman sover sedan en stund. Jag har plockat lite grann me lite tvätt- hängt upp nytvättat ute, o tvättar nya omgångar för fullt! Har dessutom bytt lite frotté o putsat i badrummen. Nu väntar jag bara på att Elliott ska vakna så han kan få lite krubb- sen blir de dammsugning av alla golven. Vill ju inte väcka honom när han sussar så sött inte =)

Senare när A blivit klar med alla hans måste ute (som att måla o klippa gräset som han pratat om att roa sig me) så får han o elliott ta o ge sig ut en stund så jag får torka golven ifred =)

Ska bli såå skönt o ha städningen gjord inför helgen ju!

Vad hittar ni på idag?

kramar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback