Något jag verkligen vill ha till bebisen är här..


2010-08-20 @ 21:31:09
jag har verkligen suktat efter ett babynest ett tag nu. Har varit me o tävlat om flera, dock utan vinst.. o nu idag när jag googlade runt lite grann så fick jag faktiskt se att det är flera stycken som sytt egna babynest.
Detta tyckte jag lät som en superbra idé.

"Baby Nest ger ditt barn en ombonad, trygg och mysig sovplats. Barnet sover lugnare och tryggare och då även föräldrarna! Använd Baby Nest när barnet ligger mellan föräldrarna i sängen eller när det skall sova i spjälsängen, vaggan eller barnvagnen."


Så min tanke är sen nån gång innan bebisen kommit att sy ett eget babynest, kan va roligt o ha nåt o pilla me till bebisen ju =)

hittade en sida med beskrivning här

de kan kanske inte va så svårt va?






Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Hundkorgar är ett billigt alternativ också =P Fick tipset på BVC förut haha låter kanske något roligt men det var smart ändå när jag tänkte efter. Finns ju i massa olika storlekar och färger också =) Lite lättare att hitta också!

2010-08-22 @ 16:45:09
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback