De här med iphone..


2010-12-01 @ 21:09:17
Jag är grymt avundssjuk på min sambo som nyligen fick förlänga sitt abonnemang o passade på att skaffa en iphone4. Har lånat den några gånger o kikat i bloggen o läst bloggar osv..  men igår o idag när jag skulle kommentera så höll jag faktiskt nästan på att få lite psykbrott. Hann inte ens att skriva klart mitt namn förrän kommentaren skickades iväg (tom sådan) nää..man måste nog hålla på med internet o de ett tag för att fatta hur de fungerar tror jag.. och jag är väl inte direkt känd för att ha världens tålamod ju!

så.. låna men inte köpa blir nog min grej ;)

nu ska jag snart gå o lägga mig.

svarar på kommentarer imorn,
godnatt <3






Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla du. det behövs!

2010-12-01 @ 22:00:11
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback