en dag kvar


2010-12-09 @ 10:54:09
En dag kvar till BF- kan ni fatta? ska jag vara ärlig så trodde jag nog inte att jag skulle behöva gå riktigt såhär länge nånstans i mitt undermedvetna. Men nu så är jag inställd på ÖVERTID som bara den!

Har haft lite lite små värk i ryggslutet idag..men inge som gjort ont direkt. Kan lika gärna va att jag legat illa. Nu går jag mest o längtar o väntar efter vattenavgång eller att slemproppen går eller liknande.

O så som man håller på o letar efter tecken o allt så förstår ju jag att bebisen självklart inte vill komma ut ;P

Imorn fyller dessutom världens sötaste kille 2 år






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja om jag blir gravid igen så kommer jag att förvänta mig att bebisen väntar minst ett par veckor till. Oscar kom ju i v. 43, 16 dagar efter bf.

2010-12-09 @ 18:03:14
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback