JAhopp =(


2010-12-06 @ 13:03:02
Samma dilemma här hemma som på dagis- Lilleman vägrar o sova mitt på dagen verkar de som. har försökt i nästan en timma nu o han har sprungit upp 10-15 gånger o öppnat dörren o kommit ut. Så nu ger jag upp gott folk!

Det tråkigaste är bara att igårkväll var han jättesupertrött när vi lade honom runt halv 7 efter allt kalasande osv..men han var tvungen o resa sig upp ur sängen, tända lampan o springa ut genom sin dörr typ 20 gånger innan han somnade kvart över 8..vet inte va det är med honom- för han satt ju här bredvid mig i soffan en stund o halvsomnade till och med.

jaja..de är väl som det är. Hade bara varit skönt o få en liten lugn stund om så bara en halvtimma för o vila sig lite själv me ju..kan behöva de inför va som komma skall när de nu blir!?

jaja.. negativa emelie idag som ni märker ;P






Kommentarer
Postat av: eva

jag tror att Elliott känner att det är något på gång snart..då kan sömnen strula. milo började sova dåligt dagarna innan neah tittade ut. och nu sover han tyvärr i vår säng varje natt från ca klockan 00 på natten =/

hoppas det löser sig med sömnen..

ja vad händer om 2 veckor hehe magnus och jag ska göra en grej då för att fira våra 10 år tillsammans =)

2010-12-06 @ 13:14:28
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback