klänningar ♥


2010-12-30 @ 14:44:10
Idag har jag klätt Leila i klänning. Hon har hur många klänningar som helst nu i storlek 56- o de måste man ju passa på att använda innan de blir för små. Så därför blir de mkt klänning till vardags nu oxå har jag bestämt =) inte mig emot alls- så roligt o kunna fina till dom lite ju. På förmiddagen blev det en villervallaklänning som hon fick av sin farmor o farfar- men kräkbarn som hon är så vart vi tvugna att byta senare o då blev det en prickig o randig klänning som hon fått av sin mormor o morfar.








Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag är dålig på att kommentera känner jag men hon är fantastiskt söt eran lilla Leila. Jag är nyfiken på var ni fick det namnet ifrån? Släktnamn, eller bara ett ni gillade?



Kram

2010-12-30 @ 15:35:30
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback