Någon som vill köpa en belly bandit original?


2010-12-31 @ 08:27:42


Tänkte nu sälja mitt svarta belly bandit bälte i strl M till ett bra pris. Detta för att jag behöver en storlek mindre nu. Pris : 400:- (kan diskuteras)

"Produkten är designad för att hjälpa till att stödja magen och midjepartiet efter en förlossning och ge en snabbare återhämtning av figuren. Belly Bandit fungerar också som ett stöd under amning.

Kan användas från dagen efter förlossning och rek. tid för användning är 6-8 veckor från det att bebisen fötts men kan användas längre vid behov.

Även efter kejsarsnitt hjälper Belly Bandit kroppen att återhämta sig snabbare och ge ett skönt stöd."


Du väljer storlek utifrån det midjemått du förväntas ha efter att barnet är fött. Några tumregler är att midjemåttet efter förlossningen brukar vara runt detsamma som vad du har i åttonde månaden. Precis innan förlossning kan du dra bort 7,5-12,5cm från ditt nuvarande mått. Efter förlossningen gäller det verkliga midjemåttet.

M=
Medium= 96-111cm


testar här först, sen blir de väl blocket om jag inte lyckas ;)






Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Lycka till! :)



Du tvättar det enkelt förhand. Lite tvättmedel o sen skölja det lite i sköljmedel innan de tvättas ur helt o torkar.



Hinner inte skriva mer nu, Maja gråter =( kram kram

2010-12-31 @ 14:45:34
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Carolina

Tack så mycket gumman! Det är roligt att inreda :)



Nä, du behöver ju verkligen inte känna nån press när du kommit så långt med vikten redan. ;) Åh vad jag ser fram emot barnvagnspromenader till våren/sommaren. Saknar att kunna röra mig utan att ha ont. Och så längtar jag ju som en galning efter lilla sessan. :)



Ja, vi hade en riktigt fin jul trots att jag hade så ont.

Haha.. okej, ja, det är bara att säga till sen om du har några fina klänningar du vill bli av med. ;)



Sist men inte minst vill jag ÖNSKA ER ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

Massor utav kramar från mig, magen och vovvarna :)

2010-12-31 @ 21:52:36
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback