ORK?


2010-12-13 @ 09:04:07
BF +3 idag ..o jag känner mig helt orkeslös. Trött som ett as är jag, varit uppe o kissat en miljon gånger inatt o elliott vaknade runt halv 6 redan.

Sedan lade han ett par kräkor precis när jag pratade me A i telefonen =( o han som skulle på dagisluciafirande ikväll. Fast sedan dess har han inte kräkts någonting. Så tror att de kan va som de varit ibland förr- att han helt enkelt varit för full i magen o inte kunnat bajja. FAst iofs så stod han ju o hade en leksakshammare i munnen med, så kan ju varit att han stoppade den för långt ner i halsen!

Vill ju inte ha nån maginfluensa här nu inte- de hinns inte me att hela familjen ska bli sjuk!

O nu ligger killen i sin säng, jag hoppas på att han ska somna så jag kan sova en stund med. Men kan såna mirakel ske? sen vill jag att bebisen ska komma oxå om nu de första slår in ;)

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Håller tummarna för att det inte är magsjuka :(

Kram

2010-12-13 @ 12:49:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Kashaya

En vinnare presentkortet från SUMOpix är nu utsedd, kika in och se om det blev du.

2010-12-13 @ 22:09:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback