Vatten.


2010-12-08 @ 18:46:48
När jag hämtade Elliott på dagis idag så fick jag se två stycken riktigt mysiga grejer =) Först såg jag på tavlan att han faktiskt hade sovit i över en timma idag (han har inte sovit mitt på dagen på länge annars) o sen berättade hans fröken att när de andra barnen hade varit ute o lekt o donat så hade Elliott o en kille till varit inne o lekt massor med vatten. Fick till och med se bilderna. Hon sa att de hade haft de såå roligt o att de hade vart jättejätteblöta.. o elliott han gillar ju vatten- de ve ju jag de =)


Nu ikväll när vi skulle åka o tanka bilen så sa jag det till elliott; "nu ska vi tanka bilen" då sa han "kanka biileen" hur många gånger som helst. En annan rolig grej han har för sig just nu när all julbelysning i form av julstjärnor är framme är att han går runt till alla fönster o pekar o säger "säärna" o likadant om han har stjärnor på sina kläder. Liten pojke har verkligen blivit stor, och på fredag blir han 2 år. Helt otroligt- o så blir han snart storebror med.

nu ska här kikas runt lite,
ha en trevlig kväll!
kramis






Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, stora tvååringen snart, återstår och se om han får ha sin födelsedag ifred då ;-).

Kramis!!

2010-12-08 @ 19:08:34
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysig dag han verkar ha haft på förskolan :) Hoppas att lillbebis vill titta ut till er snart!

2010-12-08 @ 20:46:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Jag har precis lagt upp en tävling till och tänkte att du kanske kunde vara intresserad av den eftersom du tävlat hos mig förut :)

2010-12-08 @ 20:55:33
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback