Åh, vilken natt!


2010-02-24 @ 06:19:43
Godmorgon på er alla. här är vi pigga o vakna- eller pigga o pigga vet jag inte. HAr varit vaket här sedan tjugo i 5 ungefär =(
Elliott har vaknat nån gång varje timme inatt o varit ledsen, så de har bara varit till att springa in stoppa i nappen och stoppa om honom. O när man precis nästan kommit till ro o somnat så har de varit dags igen! O sen vaknade han ju då tjugo i fem i morse. Tog in honom till mig i hopp om att han skulle somna om. De verkade nästan som att han höll på att göra de ett par gånger, men då va han självklart tvungen att förstöra allt genom att vända sig o buffa o greja så han inte kom till ro för de!

huvudvärken är ett faktum idag iaf, så mkt kan jag ju säga! MEeen, nu får man ju lite längre kvalitetstid på morgonen med honom iaf , man får se de positiva med de hela =)

Nä, nu har jag verkligen inte tid att sitta här mer, nu ska här gosas o busas <3

önskar er en trevlig morgon o förmiddag så hörs vi i eftermiddag!

kramar






Kommentarer
Postat av: Nina

haha det är nog en period nu. men ja klagar inte :D pussar åkramar hela dan lång.. vem kan klaga? =) hehe..



usch va jobbigt med en sån natt. låter som den ja hade natten till igår. är så jobbigt då det blir så. sen ska man orka hela dan med.. jobbigt att du har huvudvärk med. hoppas du kan vila lite under dan å så..



krams

2010-02-24 @ 11:47:19
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; =) jag tror det gick okej, men nu funkar inte min skolmail, så jag kan inte kolla betyget ;D haha

2010-02-24 @ 15:06:59
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Cathy

Tack för din kommentar =)

Här är vi fler som är morgon"pigga" :-/

2010-02-24 @ 15:15:48
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback