åtta år sen.


2010-02-13 @ 21:30:52
stod förut o tänkte på att jag har en underbar gammal kompis som fyller år idag, och i samma veva kom jag på att idag är det 8 år sen jag tog körkort! det är nog en av de bästa grejerna o ha när man bor som vi gör, hade man bott  nån stor stad så hade de ju alltid funnits massa buss, tåg, kanske spårvagn anslutningar så man kunde ta fram sig ändå.
Men när man bor i ett litet samhälle där man måste åka nånstans för att kunna handla de som inte finns i den enda matbutik vi har här i byn, ja då går de åt att ha körkort och bil eftersom det är minst 3, 5 mil dit o det inte går många bussar!

med andra ord,körkort är guld värt!!






Kommentarer
Postat av: Therese

Naaawwww...taaaack gumman...Men dem fotona är tagna för ca 21 månader sedan... men ajg ska bli så smal igen...:Dti hi...:DKram kram

2010-02-13 @ 23:00:47
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Haha åå jag har panik och jag bor i storstan.. tar mig 13 minuter in till stockholm central med tåget och 20 min hem till mamma. Till vännerna är det värre tar säkert uppemot en timma å man måste byta etc.. sen tycker inte människor om barnvagnar eller jo blattar! dem hjälper mer än gärna till men det är ytterst sällan en helsvensk människa hjälper till! =P nåja ska bli skönt då mitt kort är klart :D Förstår inte hur jag orkat vänta så länge! =))

2010-02-14 @ 05:46:54
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback