försöker.


2010-02-27 @ 12:51:16
försöker få lilleman att sova just nu, det är dock typ 1-2 timmar senare än han brukar somna när han här hemma så vi får se hur de går me de =/ Vi har varit hos mamma och fikat lite. Elliott har fått busa o stoja med sin kusin, vilket han verkar gilla massor =) så därför blev de ju lite senare än vanligt me sovandet nu.. men iofs är de ju bara bra med tanke på att de lägger honom vid halv 1 på dagis!

A är iväg o hjälper till att flytta idag, så det är en sån där mor-son dag som gäller idag tills han kommer hem <3

Vet ni va jag är såå sjukt trött på nu?? snön...för nu snöar det  IGEN!! kan de inte regna lite så att h*****et försvinner? vill ju ha våår nu, så man kan va ute o gå massor. Blev ju bara en kortis idag tack vare nederbörden!

Har en design o pyssla med, men känner att jag inte har lust me de just nu..o då är de ingen idé. För har man ingen lust så får man ingen inspiration o då slutar allt bara fel! Vem vet? min inspiration kanske kommer lite senare idag?? de vet man ju aldrig iofs!

Har lite busbilder jag skulle vilja lägga upp med, men det är sååå bökigt känns de som..kameran är inne i datarummet o då måste man gå dit. O så är det den stora kameran o då måste jag flytta mig ur soffan o sätta mig vid ett bord istället! haha..är jag lat eller vad?


nää..Tror jag ska ta o sätta igång tvn o se om det är nån vettig film o se kanske?

Vad gör ni en dag som denna?

kramar








Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Här är det i alla fall +2 idag så snön smälter åtminstone lite...



Kram

2010-02-27 @ 14:29:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej gumman!

Hoppas du fick honom att sova lite och att det gick en bra film på tvn till mamman i huset. :) Brukar ju annars vara så mycket skit på den där dumburken. haha

Har ni fått snö nu igen?! Här håller den på att töa bort ordentligt. Hoppas verkligen att det fortsätter så för jag är också sjukt trött på den. Vill ha vår, torr asfalt och vårskor!! Gud vad underbart det ska bli. Längtar riktigt.



Önskar er en riktigt trevlig lördagskväll. :)

Kramar

2010-02-27 @ 17:55:40
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback