godmorgon lördag.


2010-02-27 @ 07:07:59
Då var det lördag igen, HELG =)
natten har varit ganska bra tycker jag, bortsett från att elliott tyckte att de var morgon redan vid 3. MEn jag lyckades få honom att somna om i ett par omgångar sen gick vi upp strax innan 6.

Gårdagskvällen vart verkligen lugn o skön, o de behövdes vill jag lova. Vi kikade på yes man på canal plus, käkade tacos o sen såg vi på en film vi hyrt, zombieland. Störtade ner i sängen strax efter nio vill jag minnas.

Idag blir en lugn o skön dag skulle jag kunna tänka mig, skulle ju fortfarande behöva åka till city gross nu på morgonen, men vet inte hur väglaget på motorvägen är nu när de var milleväder igår o så kanske de har fryst på inatt..

De blir nog så att man går ut o går en sväng idag iaf, frisk luft behövs alltid!

önskar er en trevlig lördagsmorgon/förmiddag så hörs vi senare.

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

godmorgon...är fortfarande förkylt här..men lite bättre är det idag =)

2010-02-27 @ 11:02:31
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback