Godmorgon onsdag!


2010-02-17 @ 07:48:26
Nu sitter ni säkert o undrar vad jag gör hemma såhär dags- ska ju lämna elliott på dagis vid kvart i 8 o sedan börja jobba kl 8. Men så blev inte fallet idag heller =( lilleman hade feber inatt, kaosnatt med andra ord. Slutade med att plutten fick sova hos oss o han har legat mig största delen av tiden o flyttat o bökat..så ja. Trött morsa är det idag med! Blev inge me o få somna tidigt igår för han började o strula redan när jag lagt mig ju!
Nu har han iaf ingen feber, hoppas de håller i sig så att vi kan få gå på dagis o jobba imorn nu! Det är tråkigt när det aldrig blir som man tänkt sig ju!
Huvudsaken är att elliott blir frisk- sen är jag nöjd!


Senare idag kan de dyka upp lite bilder kanske`?

önskar er en trevlig morgon! kramis






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Håller tummarna för att lilleman håller sig frisk nu.



Kram

2010-02-17 @ 08:22:01
URL: http://ugglehuset.wordpress.se
Postat av: Förvirrade Morsan

Sv; Haha, jag måste också varit trött som inte tänkte på det ;D ja, om du orkar får du gärna fixa en med mailadressen ;D haha

2010-02-17 @ 08:50:16
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback