hemma igen =/


2010-02-08 @ 12:33:00
jahopp, då va vi hemma igen. Inte vill elliott sova middag på dagis inte, han ställde sig upp o flinade de första han gjorde, sen tog jag upp honom o testade o lägga honom på madrass bredvid mig- de gick inte heller..kan skulle bara resa sig upp o gå! sen lade jag honom i sängne igen- men då illtjöt han! så ja, va bara att åka hem.
Han är sådär övertrött idag igen, och jag hatar att de ska behöva bli så =( de blir ju att han vägrar o somna här hemma med nu och det är inte så skojs!

nähä..om man skulle ta o lägga sig i soffan o lyssna på elliotts babbel inifrån hans rum?

hörs senare!
kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha.. det är därför jag nästan också bara har orkideer. ;) Och andra såna blommor/växter som inte behöver vatten så ofta. Annars hade jag bara dödat dom. ;) Skitdålig på att komma ihåg sånt.

Hoppas Elliott somnar snart så du kan få lite skön ensamtid.

Hoppas det går bättre på dagis nästa gång.

Kramar

2010-02-08 @ 12:46:15
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Sover dom väldigt annorlunda tid än vad ni gör hemma? Oroa dej inte, det är vanligt att barn har svårt att sova i början på förskolan. Det är ju så himla mycket nya intryck dom första dagarna. Sa personalen att du skulle åka hem när han började skrika? Vi uppmuntrar våra nya föräldrar att stanna tills barnen har somnat även om det tar tid...



Kramar

2010-02-08 @ 13:56:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback