mitt i veckan.


2010-02-10 @ 06:30:38
Hej på er alla! Här sitter man o småsnorar lite..elliott är som vanligt fast framför i drömmarnas trädgård. Natten har varit fullständig kaos. Sen elliott somnade igår så har jag nog varit inne hos honom hur många gånger som helst, han har vaknat o varit ledsen- jag har stoppat om honom, en halvtimme senare har de varit likadant igen. O sen vid ett så vart han till o med ledsen när jag gick. Så hittade ingen annan lösning än o ta in honom i våra sängar. O där har han legat på min halva o farit fram o tillbaka- gnällt o varit ledsen.. JAg har nog sovit max 1-2 timmar sedan kl 1 tror jag! Men det är ju så det är o ha småbarn så :P
Så därför ska jag nog passa på att sova lite grann sen när han är sina tre timmar på dagis, de kan man väl med va??

Har iofs en design jag ska lägga upp åt eva idag, men de kan jag ju göra OM han sover när han kommit hem från dagis!

hoppas ni sover gott o att ni får en mysig förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: Lena

Det kan vara så att han sover dåligt pga alla nya intryck på dagiset. Hoppas det blir bättre, klart du kan lägga sig när han är på dagis.



Idag mår Ian bättre, ingen feber.



Kram

2010-02-10 @ 07:57:31
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback