Ny vecka!


2010-02-08 @ 07:23:28
Godmorgon,
då va de en ny vecka igen då! Elliott vaknade vid fyra o då tog jag in honom till sängen, han hade svårt att somna om men efter ett tag kom jag på att han inte hade med sig sin gosefilt in. Efter att han hade fått den så tog de inte många minuter innan han somnade igen. Vaknade de gjorde han strax innan halv 7.
Idag är de då dags att försöka få elliott att vila på dagis, får se hur de går. Är väl iaf bäst att jag tar med mig hans filt så han har den. Tycker iofs att det är lite pinsamt att ta med sig den, den ska egentligen vara vit men ser mest grå ut. Den har blivit solkig =( men den är ju inte skitig! jaja..får helt enkelt ta med mig den ändå!

JAg har  fått en uppgift att göra ett kollage till elliott med, med bilder på oss så han kan titta på dom när han saknar oss när han är på dagis. De flesta föräldrarna hade klippt ut kort och klistrat dit på papper..men jag funderar lite smått på att göra nåt i photoshop (Freak som jag är) o sen skriva ut. Men först måste de ju beställas färgpatroner till skrivaren. Så de kan ju inte bli klart förrän imorn kanske!

Nu står elliott sedan en stund lutad mot bordet och kollar på firma fantasiflytt =) så ska väl nu samtidigt som jag är ute på nätet passa på att beställa patronerna.

Sen ska vi se om jag kan komma underfund med hur man sätter ihop kameran!

vad händer hos er idag?

Ha en fin förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

skönt med slappa helger med :)

Lägger upp bilder senrae :)

Idag kommer en kompis hit och hennes dotter :) Vad ska ni göra?

2010-02-08 @ 07:28:47
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback