only in america säger jag bara!!


2010-02-17 @ 19:22:23
Haha..sitter o bloggar/läser bloggar o letar lite nya ideer samtidigt som jerry springer är på på 400..shit säger jag bara! man slutar aldrig att förundras hur knepiga människor det finns därute i denna värld!
Men samtidigt känner o säger jag: Only in america!!

tänkte strax ta o lägga mig i sängen o kika lite på förlossningskliniken..se om jag somnar ifrån de- risken är stoor idag!

önskar er alla en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorn förmiddag igen!

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Peka

Hej!

Läste Evas blogg och tyckte hon hade så fin design och så såg jag att du gjort den. Så såg jag alla andra fina designer som du gjort :)

Jag skulle gärna vilja ha hjälp av dig med en design till min blogg om du har tid :)

2010-02-17 @ 22:16:08
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback