päronmarathon?


2010-02-03 @ 13:45:20
Lillemans favorit frukt är onekligen päron, efter han har ätit sin lunch så får han numera päronstavar som han får gå runt o äta på.. och han går runt  o runt, och så vänder han när de är slut för att hämta mera, supergulligt <3

Imorn kl 10.00 börjar allvaret- då är det inskolningsdags. ser fram emot de lite samtidigt som jag bävar för de, vill ju va hemma med min underbara gullunge lite till..men det måste ju va slut på de roliga nån gång me så =/

Igår fick jag hem lite grejer från onetex som jag beställde för presentkortet jag vann hos carolina.
Det blev ett nappfodral med plats för två nappar, en sötnos matskål, och sen blev det krokar som man sätter i handtaget på vagnen så de håller upp matkassarna, smidigt att slippa bära ju!

Tack så jättemkt för att jag fick chansen att vara med o tävla =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback