så roligt =)


2010-02-09 @ 07:54:03
åå..ni anar inte hur roligt det är att ta kort med nya kameran, tänk att man faktiskt hinner få med elliott på kort innan han ens hinner springa iväg..helt otroligt ju! sen kör ju jag på auto just nu då eftersom jag inte vet hur man gör manuella inställningar ännu o sånt, men de sa han som sålde kameran till oss att till slut så kommer man faktiskt underfund med hur man ska ställa in allt manuellt för o få bästa bilderna!

Senare kommer ni att få se lite bilder jag tagit på busfröet =)

men nu är de nån som vill ha sin mamma tillbaka ;P

hörs senare






Kommentarer
Postat av: Jenny

Auto funkar alltid fint att använda, speciellt om man ska ha ögonblicksbilder. För ska man ställa in finns det ju risk för att man missar sitt motiv. Ler.. Och att ställa in allt själv är jäkligt knepigt kan jag säga.. Men någon gång får man väl kläm på det om tiden finns för att lära sig.. Ler.. Kram Jenny

2010-02-09 @ 08:05:56
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad roligt att du hinner ta kort på honom innan han springer iväg. Det kommer behövas här med sen =) Så till vintern kommer det nog bli en investering på det här med.



Jag gick i mina Uggs som jag har gått i väldigt mycket, men jag tror att det berodde på väglaget och sen att det blev väldigt knöligt under fötterna när man gick.



Ha en trevlig dag och hoppas det går bra för Elliott på dagis. Kram

2010-02-09 @ 08:43:01
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Åh vad kul med ny kamera. Vill också ha men det finns inte riktigt utrymme till sådana utsvävningar för tillfället.



KRAM

2010-02-09 @ 08:58:10
URL: http://ugglehuset.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback