säger godnatt!


2010-02-10 @ 20:59:46
Nu kastar jag in handduken och säger godnatt! är precis slut!! Varit en bra dag trots allt..Elliott har klarat av dagis ensam galant, jag har fått en fin överraskning på posten, jag har skaffat ny frilla...det enda som suger är den där envisa förkylningen..men den ska nog allt va borta till helgen iaf ;P

Idag när jag kom och hämtade Elliott på dagis så berättade fröken att han knappt hade velat gå in när de hade varit ute och på morgonsamlingen hade han ätit två tårtbitar då de va en av hans dagiskompisar som fyllde 2 år. Och sen till middag hade han ätit två portioner med fisk o potatis o på de ett helt knäckebröd!..shit pommesfrites vad han kan äta..hihi! Och allt hade gått bra idag med, inget gnäll efter mamma där inte!

kan ju bjuda på en bild på elliott tagen från nya kameran:


en bild på elliott från tidigare ikväll =)

och med denna bilden passar jag på att säga godnatt till mina kära läsare!

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vilket fint armband du fick!! Vad roligt att bli så uppskattad! :)

2010-02-10 @ 22:21:29
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: unique

duktig han är din lille pojk



med oss är det super. lite trött bara. längtar efter att få sova en hel natt hahahaha

2010-02-11 @ 01:55:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback