sömn


2010-02-18 @ 12:17:02
Elliott tar igen all sömn han missat nu verkar de som..han har sovit sedan kl 10 ca.. sitter här o väntar på att han ska ta o vakna snart.

Funderar på att börja med maten lite, men börjar jag med den så kommer han definitivt att vakna ju. Och det är inte så lätt att hålla på med kyckling samtidigt som man ska lyfta o böka med en busunge som ska sitta i alla möjliga lådor o skåp där ha inte får va.. (man måste ju vara extra noggrann när man arbetar med kyckling)

Vad hittar ni på en dag som denna??






Kommentarer
Postat av: Eva

jag hade tänkt att jag skulle städa..men jag tappade lusten..ska strax göra korvstroganoff med ris till milo som han ska få äta innan vi åker på simmet...

2010-02-18 @ 12:24:41
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback