STänger ner


2010-02-16 @ 19:35:07
Tar o stänger ner datorn för kvällen snart nu är tanken..

Tänkte ta o gå o lägga mig redan nu så man är relativt utvilad när man vaknar imorn!
Imorn är de dags att infinna sig på jobbet för att tjäna sitt levebröd igen..har inte jobbat sedan mitten av oktober -08..men de ska nog gå bra =) har man bara jobbat några dagar o kommit in i de så funkar de nog!

Vi får se om vi hörs nåt imorn bitti, annars skriver jag säkert nåt inlägg imorn efter jobbet!
önskar er en fortsatt trevlig kväll o en trevlig onsdag!

Godnattkramar






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; då säger du som jag :D hihi



ja, kollade mailen nu. tack :D ska försöka få till det nu ;D

2010-02-16 @ 20:05:03
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja, precis. Tyvärr har jag bara haft det så på en arbetsplats innan, så denna hoppas jag verkligen få stanna på läääänge. :) Hur är det med ditt jobb? Är det också ett sånt där tiden går fort, eller blir det att du räknar minuter ibland?

Förstår att det är nervöst så här kvällen innan när du inte jobbat på så länge. :)

Ja, det blev en riktigt underbart god semla här ikväll. Ångrar den inte en sekund. :) Måste ju ha lite gott ibland.

Jag hoppas du får vila ut riktigt ordentligt i natt och att första dagen tillbaka blir super. :)

Kramar

2010-02-16 @ 20:54:51
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback