VABar


2010-02-15 @ 07:23:03
JA, första arbetsdagen o jag får redan VABA. Lilleman har sovit sååå oroligt inatt. Vid halv ett fick jag ta upp honom o försöka rensa näsan på honom lite. Det var alldeles igenkorkat- så lite nässug o sen näsdroppar på de. O sen fick de bli alvedon eftersom han var kokhet o hade 38,3 i feber. Sen låg han emellan oss ett tag tills jag kände att "nää, han sover nog bättre i sin egna säng trots allt." de bökades ju runt o yrades massor, men när han hamnade i sin egna säng igen som tog de inte lång tid förrän han somnade om o vaknade inte förrän 2 timmar senare igen..de va skönt de!

Och nu på morgonen så verkar han inte ha nån feber, men tog ju iofs tempen precis efter vi gått upp o de brukar ju ha en lägre tempeatur när de legat o vilat så länge. Tänkte iaf att de va lika bra att va hemma idag med tanke på att han sovit så dåligt inatt med. Imorn kan de nog bli dagis o jobb om de inte blir febertajm igen!

Nu ska jag ta o slänga i mig lite flingor!

önskar er en trevlig morgon!

kramar






Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad jobbar du med? Hoppas han är frisk igen!

2010-02-16 @ 17:10:12
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback