vardag igen!


2010-02-01 @ 08:29:08
Kikar bara in för att skriva ett snabbt inlägg, svar på era söta kommentarer får bli lite senare. För om en stund kommer nämligen Elliotts blivande dagisfröken hit för att träffa honom för första gången i hans trygga hemmamiljö. Hoppas de kommer och gå bra! fast det tror jag att de kommer att göra- han brukar inte bry sig så mkt..han springer runt o busar o donar lika mkt för de ju!!

Igår va en sån där strulig dag. När vi skulle lägga elliott vid elva så han skulle få sova tills vi skulle bort vid halv 2 så ringde elliotts farmor o farfar o ville komma hit.. jag tyckte ju att de kunde kommit på eftermiddagen så han fick sin sömn- men de tyckte tydligen inte A som sa att de kunde komma.. Resultatet av de? en busunge uppe i varv eftersom farmor o farfar va här- vägran till att sova med andra ord! försökte efter de gått med men han var tvärledsen..tårarna bara sprutade- då var han antagligen för övertrött för att sova istället! Tycker det är såå trist när hans dagssömn blir rubbad sådär- för då blir han ju så trött o ledsen på eftermiddagen.

Men men, han somnade gott sen redan vid halv 6 iaf =)

Nää..dags o stänga av datorn.
Återkommer senare
Hopppas ni haft en mysig helg o att ni har en mysig måndagsmorgon!

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej igen! Tack så jätte mycket. Jag ska plocka ihop några bilder å så då till dig! Åh vad glad jag blir! super snällt verkligen. Det är lungt gör den när du har tid! Kramen

2010-02-01 @ 14:54:25
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback