39.0 grader


2010-01-14 @ 08:34:13
Godmorgon!
Natten har varit sådär..Elliott har pratat o varit ledsen i sömnen till o från inatt. varit inne hos honom men nappen har ju varit i o han har ju blundat. SEn vaknade han strax innan 4 imorse (kan man kalla de morgon?) han fick sin välling redan då o jag försökte få honom att somna om, men efter en halvtimma gav jag upp och tog in honom till mig. Han låg där o myste i typ en kvart, sen somnade han. Ooo, så mysigt de va =) fast, själv kunde jag ju inte somna. Han far ju runt så pass när han sover så jag låg vaken livrädd för att han skulle rulla ur sängen eller liknande. Men jaja.. efter att ha vaknat o varit ledsen o sen somnat om ett par gånger så vakna han vid 7 o tyckte att det var dags för morgon då.
Väl inne vid skötbordet tyckte jag att han kändes riktigt varm, tog tempen på honom..38,7grader. STackarn hade feber =( o ja, tog tempen nyss igen, då visade den 39,o grader. Så det är en febrig liten kille vi har hemma idag. Men han försöker hålla skenet uppe som vanligt ändå, han pysslar o mojar med sitt svarta brioslagbräde och sin svarta brioklosslåda. Men lite gnälligt- det är de förstås emellanåt.
Ja, tänk så mkt väsen en liten spruta kan föra med sig egentligen. Förhoppningsvis är han feberfri imorn igen.

Med andra ord kommer det inte att hända så mkt här hemma hos oss idag,

vad händer hos er?






Kommentarer
Postat av: unique

naw, stackarn. hoppas han mår bättre idag



för vår del blir det bvc. spännande att se om hon ökar något i vikt. man är ju så orolig att hon intefår i sig tillräckligt

2010-01-14 @ 09:26:52
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Eva

milo är oxå dålig...han började kräkas inatt...men har ätit gröt och välling nu på förmddagen..

men nyss fick han lite smörgås och det kom upp igen =/

2010-01-14 @ 14:28:21
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Men stackars :( Har febern gått ner nu eller?



Kramar

2010-01-14 @ 18:13:18
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback