Award


2010-01-28 @ 09:28:09
fick en award av rara johanna.

Den som får denna award ska göra på dette viset:
1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1. Jag blev mobbad som barn både i skolan och  av syskon hemma
2. Är alldeles för förtjust i kakor och godis =/
3. jag fick en fraktur i ett ben i foten när jag tränade för några år sen
4. jag hatar blodpudding och inälvsmat
5. jag är rädd för att gå ensam i mörkret.
6. dirty dancing är favvofilmen
7. är glad över att jag inte är en chipsmänniska, då hadejag varit mkt mkt bredare nu ;)

haha..de va väl de jag kom på..hade lite hjärnsläpp tror jag bestämt!


jag utmanar: carolina, nina, linda, carolina, katja , erika, emma











Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din award =) tyvärr får jag skippa att svara på den för jag har knappt tid till vanligt bloggande



kram erika

men får jag tiden över så gör jag det

2010-01-28 @ 12:40:27
Postat av: johanna med tyra o otto

haha okej men du lyckades bra ändå:P

2010-01-28 @ 13:27:28
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Done! :) Fick awarden från ett annat håll också så jag kände mig nästan lite tvungen. haha

2010-01-28 @ 15:11:09
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback