dagisplatsoro.


2010-01-05 @ 16:10:20
Ja det är snart bara en månad kvar tills elliott ska börja dagis är det tänkt o ännu har vi inte fått reda på om vi fått nån plats eller inte. det är ganska dålig framförhålling tycker jag eftersom jag måste veta hur det blir med inskolning och allt, om inskolningen ska ske nån vecka innan själva angivna startdatumet eller om den sker startdatumet. Måste ju även veta så jag kan lägga in om föräldra penning till och med dagen innan jag börjar jobba i god tid!

VArför är det såhär för?
kan man inte åtminstone få veta två månader innan? dessutom har vi ju massa saker vi vill få reda på innan vi sätter våra fötter där. Vill gärna veta vad de ska ha för ytterkläder, kläder med mera. Isch..de sitter som en stor klump i magen på mig så fort jag tänker på det!

har ni sökt dagisplats till era barn ännu?






Kommentarer
Postat av: vera

jag fick ju hem mina papper på dagisplats idag, och då får hon börja den 27e, så det är inte många dagar man får på sig!

2010-01-05 @ 17:16:40
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: susanne

vi har haft gabriel på dagis sedan augusti.. Det viktigaste e att ha ytterkläder o regnställ.. och en väska med extra kläder som alltid hänger där.. så har jag det iaf.. o några nappar..

2010-01-05 @ 17:55:35
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det kan ju också vara så att dagis kanske tar tag i det nu när det börjar igen, jag tror du nog kommer få besked snart så får du veta=)

hoppas på lycka.

kram!

2010-01-05 @ 20:53:23
Postat av: Louise&Isabella

Vi har precis likadant här. Har sökt till 1 feb men inte hört något än! Suck! Och jag som inte har nått jobb får inte ut någon a-kassa om vi inte har någon dagisplats!! Och mammadagarna räcker ju inte för alltid!! Ett stort stressmoment!!

2010-01-05 @ 21:56:14
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Nina

ja blir galen på det där. hur kan man inte få reda på det där? sånt här blir ja knäpp på. theo börjar ju i mars. men man vet inget. va händer om han inte kommer in liksom? då står man där i skiten och måste hitta en lösning =/

2010-01-05 @ 23:13:43
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback